Přímý prodej. Jak kvantitativní data ovlivňují prodejní výkonnost – Maryna Medvedieva
Maryna Medvedieva
Bachelor's thesis
Přímý prodej. Jak kvantitativní data ovlivňují prodejní výkonnost
Direct sales. How quantitative data affects sales performance
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je přímý prodej a úvod do jeho základů. Práce může sloužit jako příručka pro začínající prodejce, nebo jako strukturovaný zdroj informace pro studenty, kteří by tomuto tématu chtěli věnovat své studium. Práce obsahuje teoretická východiska z odborné literatury a webových stránek na téma osobního prodeje i výjimečné know-how, které bylo získáno během intenzivních obchodních …viacAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is direct sales and an introduction to its basics, it can be used as a guide for beginning sellers or as a well-structured source of information for students who would like to devote their studies to this topic. This work contains both theoretical background from the literature and websites on the topic of direct sales, as well as exceptional know-how, which was gained …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Nikola Chrenčíková Pařízková
- Oponent: Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MEDVEDIEVA, Maryna. \textit{Přímý prodej. Jak kvantitativní data ovlivňují prodejní výkonnost}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/vtdia8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové ukazatele výkonnosti v rámci Corporate Performance Managementu (CPM)
Eva HOUDKOVÁ -
Klíčové ukazatele obchodní společnosti
Pavla Horáková -
Ukazatele KPI pro hodnocení výkonnosti vybrané obchodní společnosti
Tereza Štefková -
Ukazatele výkonnosti podniku z hlediska controllingu
Tereza Svobodová -
Klíčové ukazatele výkonnosti jako nástroj pro dosahování podnikových cílů
Veronika Nováková -
Návrh systému klíčových ukazatelů výkonnosti konkrétního podniku
Filip Hampl -
Informační systém státní pokladny: klíčové ukazatele výkonnosti
Oldřich Svoboda -
Teroristické útoky v kontextu bezpečnostní situace státu a jejich vliv na klíčové ukazatele hotelnictví v západní Evropě
Tereza Hemzáčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva