Budování značky zaměstnavatele – Ing. Monika Vencourová
Ing. Monika Vencourová
Doctoral thesis
Budování značky zaměstnavatele
Building the employer´s brand
Anotácia:
Disertační práce představuje ucelený pohled na budování značky zaměstnavatele. Práce navrhuje metodický postup pro budování značky zaměstnavatele, který je následně aplikován na šest vybraných firem z autorčiny praxe. Práce dentifikuje procesy v oblasti budování značky zaměstnavatele prostřednictvím analýzy získaných sekundárních a primárních dat. Na základě získaných dat lze také ověřit platnost hypotéz …viacAbstract:
The dissertation presents a comprehensive view of building the employer's brand. The dissertation proposes a methodical procedure for building the employer's brand, which is then applied to six selected companies from the author's practice. The dissertation also identifies the processes in building the employer's brand through the analysis of secondary and primary data. Based on the obtained data, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsDoctoral programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Atraktivita firem velké čtyřky a obdobných konzultačních firem pohledem studentů a absolventů VŠ
Klára Šlingrová -
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková