Bc. Veronika Plecitá

Master's thesis

Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu

Consumer Behaviour Towards Czech Private Label Food Brands
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu. Cílem práce bylo identifikovat hlavní faktory působící na spotřebitele při nákupu výrobků privátních značek a následně určit a po-psat postoje a preference spotřebitelů k privátním značkám na zkoumaném trhu. V diplomové práci jsou použity techniky a nástroje marketingového výzkumu …more
Abstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour towards private label food brands. The main objective of this diploma thesis is to identify factors that influence con-sumer purchasing decisions of private label food products. This thesis also describes consumer attitudes towards private label food brands and consumer preferences. In the diploma thesis there are used the techniques of marketing research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
  • Reader: Naďa Hazuchová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta