Analýza marketingové komunikace rekreačních oblastí Tuxertal a Špindlerův Mlýn (porovnání) – Martin Kotva
Martin Kotva
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace rekreačních oblastí Tuxertal a Špindlerův Mlýn (porovnání)
Analysis of marketing communication of recreational resorts Tuxertal and Špindlerův Mlýn (comparison)
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit současný stav marketingové komunikace v horských rekreačních oblastech Tuxertal a Špindlerův Mlýn, porovnat kvalitu a prostředky marketingové komunikace obou oblastí a vyvodit závěry a doporučení. Výzkum proběhl shromážděním podkladových propagačních materiálů, uskutečněním několika rozhovorů s kompetentními osobami a následným zanalyzováním nashromážděných informací …víceAbstract:
The bachelor thesis has got the objective to map the status of today's marketing communication in the mountain resorts Tuxertal and Špindlerův mlýn, to compare the quality and means of marketing communication of both areas, to draw corresponding conclusions and to make relevant recommendations. The research has been conducted by assembling promotional materials, interviewing competent persons and by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28170
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2011
- Vedoucí: Hilda Bártová
- Oponent: Oldřich Vávra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28170
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev