Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company – Ing. Petra Sitková
Ing. Petra Sitková
Master's thesis
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company
Abstract:
This work focus on measurable Key Performance Indicators, their evaluation and concept improvement in outsourcing company SYKES in Budapest. It also deals with forms, types, advantages and risks of outsourcing. The thesis describes particular indicators and suggests possible solutions for result improvement.Abstract:
Tato práce se zaměřuje na měřitelné klíčové ukazatele, jejich hodnocení a konceptulání zlepšení v outsourcingové společnosti SYKES v Budapešti. Také pojendává o formách, typech, výhodách a riscích outsourcingu. Práce popisuje jednotlivé indikátory a navrhuje možná řešení, ke zlepšení jejich plnění.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SITKOVÁ, Petra. \textit{Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2010. Available from: https://theses.cz/id/vuvmkf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sitková, Petra. Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Klíčové ukazatele výkonnosti v rámci Corporate Performance Managementu (CPM)
Eva HOUDKOVÁ -
Klíčové ukazatele obchodní společnosti
Pavla Horáková -
Ukazatele KPI pro hodnocení výkonnosti vybrané obchodní společnosti
Tereza Štefková -
Ukazatele výkonnosti podniku z hlediska controllingu
Tereza Svobodová -
Klíčové ukazatele výkonnosti jako nástroj pro dosahování podnikových cílů
Veronika Nováková -
Návrh systému klíčových ukazatelů výkonnosti konkrétního podniku
Filip Hampl -
Informační systém státní pokladny: klíčové ukazatele výkonnosti
Oldřich Svoboda -
Teroristické útoky v kontextu bezpečnostní situace státu a jejich vliv na klíčové ukazatele hotelnictví v západní Evropě
Tereza Hemzáčková