Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company – Ing. Petra Sitková
Ing. Petra Sitková
Master's thesis
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company
Abstract:
This work focus on measurable Key Performance Indicators, their evaluation and concept improvement in outsourcing company SYKES in Budapest. It also deals with forms, types, advantages and risks of outsourcing. The thesis describes particular indicators and suggests possible solutions for result improvement.Abstract:
Tato práce se zaměřuje na měřitelné klíčové ukazatele, jejich hodnocení a konceptulání zlepšení v outsourcingové společnosti SYKES v Budapešti. Také pojendává o formách, typech, výhodách a riscích outsourcingu. Práce popisuje jednotlivé indikátory a navrhuje možná řešení, ke zlepšení jejich plnění.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sitková, Petra. Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / odbor:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové ukazatele výkonnosti v rámci Corporate Performance Managementu (CPM)
Eva HOUDKOVÁ -
Klíčové ukazatele obchodní společnosti
Pavla Horáková -
Ukazatele KPI pro hodnocení výkonnosti vybrané obchodní společnosti
Tereza Štefková -
Ukazatele výkonnosti podniku z hlediska controllingu
Tereza Svobodová -
Klíčové ukazatele výkonnosti jako nástroj pro dosahování podnikových cílů
Veronika Nováková -
Návrh systému klíčových ukazatelů výkonnosti konkrétního podniku
Filip Hampl -
Informační systém státní pokladny: klíčové ukazatele výkonnosti
Oldřich Svoboda -
Teroristické útoky v kontextu bezpečnostní situace státu a jejich vliv na klíčové ukazatele hotelnictví v západní Evropě
Tereza Hemzáčková