Výuka gravírování ve výuce technologií základní školy – Filip HOLEŠ
Filip HOLEŠ
Master's thesis
Výuka gravírování ve výuce technologií základní školy
Teaching engraving in the teaching of primary school technologies
Anotácia:
Tato práce se zabývá implementováním gravírování do technických předmětů na základní školy. V teoretické části je popsána historie a druhy gravírování, představení stroje Roland EGX-350 a programu Roland EngraveStudio. Následuje implementace gravírování, a nakonec jeho přínos do základních škol. Praktická část obsahuje návrhy metodických listů pro výuku gravírování s využitím gravírovací frézky Roland …viacAbstract:
This thesis deals with the implementation of engraving in technical subjects at primary schools. The theoretical part describes the history of engraving, the types of engraving, the introduction of the Roland EGX-350 machine and the Roland EngraveStudio program. This is followed by the implementation of engraving in primary schools and finally the benefit of engraving in primary schools. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Václav Tvarůžka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLEŠ, Filip. Výuka gravírování ve výuce technologií základní školy. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / Information and Communation Technologies - Technical Training
Práce na příbuzné téma
-
Návrh výroby loga společnosti s využitím technologie CAD/CAM
Karel Nejedlík -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová