Bc. Jiří Pospíšil

Diplomová práce

Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy

Communication strategy and trends of brand management in family business practice xy
Anotace:
Záměrem diplomové práce je zkoumat a vyhodnotit moderní komunikační strategie a trendy v řízení značky v praxi vybraného rodinného podniku xy, který se zabývá maloobchodním prodejem zboží prostřednictvím e-shopu a sítě specializovaných výdejen v České republice. Teoretická východiska diplomové práce poukazují na specifika rodinného podniku a budování značky prostřednictvím komunikačních strategií. …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to examine and evaluate modern communication strategies and trends in brand management in the practice of a selected family business xy, which deals with retail sales of goods through e-shop and a network of specialized shops in the Czech Republic. The theoretical basis of the diploma thesis points to the specifics of family business and brand building through communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní