Marketingová komunikace květinářství Tadykytky – Bc. Tereza Žahourová
Bc. Tereza Žahourová
Diplomová práce
Marketingová komunikace květinářství Tadykytky
Marketing Communication of Tadykytky Flowershop
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové komunikační strategie pro nově vzniklé květinářství Tadykyty v Českém Krumlově za účelem jeho zviditelnění a dostání se do podvědomí potenciálním zákazníkům. Teoretická část práce prezentuje postupy tvorby komunikační kampaně a představuje aktuální framework See, Think, Do, Care autora Avinashe Kaushika. Dále se zaměřuje na sociální sítě a oblast floristiky …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the proposal of a marketing communication strategy for the newly established flower shop Tadykyty in Český Krumlov in order to make it visible and to get it into the subconsciousness of potential customers. The theoretical part of the thesis presents the procedures for creating a communication campaign and presents the current ,,See, Think, Do, Care’’ – framework by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Pavlína Rojík Fulnečková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva