Marketingová komunikace květinářství Tadykytky – Bc. Tereza Žahourová
Bc. Tereza Žahourová
Master's thesis
Marketingová komunikace květinářství Tadykytky
Marketing Communication of Tadykytky Flowershop
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové komunikační strategie pro nově vzniklé květinářství Tadykyty v Českém Krumlově za účelem jeho zviditelnění a dostání se do podvědomí potenciálním zákazníkům. Teoretická část práce prezentuje postupy tvorby komunikační kampaně a představuje aktuální framework See, Think, Do, Care autora Avinashe Kaushika. Dále se zaměřuje na sociální sítě a oblast floristiky …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the proposal of a marketing communication strategy for the newly established flower shop Tadykyty in Český Krumlov in order to make it visible and to get it into the subconsciousness of potential customers. The theoretical part of the thesis presents the procedures for creating a communication campaign and presents the current ,,See, Think, Do, Care’’ – framework by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Reader: Pavlína Rojík Fulnečková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽAHOUROVÁ, Tereza. \textit{Marketingová komunikace květinářství Tadykytky}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/vyxp2n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights