Využitie potenciálu sociálnych sieti pre predaj produktov a služieb – Roman Biath
Roman Biath
Diplomová práce
Využitie potenciálu sociálnych sieti pre predaj produktov a služieb
Využití potenciálu sociálních sítí pro prodej produktů a služeb
Anotace:
Práce se zabývá problematikou sociálních médii, konkrétně sociálními sítěmi a využitím jejich potenciálu na českém trhu. Cílem práce je dokázat, že sociální sítě jsou ideální místo pro budování vztahu se zákazníkem, ale méně vhodné pro přímý prodej produktů. Hlavním přínosem práce je určení sociální sítě, která má pro budování vztahu největší potenciál a zhodnocení, zda by měl prodej produktů a služeb …víceAbstract:
This thesis deals with the topic of social media, more specifically social network websites and their potential use for marketing purposes at the Czech market. The aim of this thesis is to prove that social network sites are an ideal place to build a relationship with customers, however, they are less suitable for selling products. The main contribution of this work is in assessing the social network …víceAbstract:
Práca sa zaoberá problematikou sociálnych médií, konkrétne sociálnych sieti a využitia ich potenciálu v Českej republike. Cieľom práce je dokázať, že sociálna sieť je ideálnym miesto pre budovanie vzťahu so zákazníkom a menej vhodná pre predaj produktov. Hlavným prínosom práce je určenie tej sociálnej siete, ktorá má pre budovanie vzťahu najväčší potenciál a zistenie či by predaj produktov a služieb …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33692
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2012
- Vedoucí: Monika Barton
- Oponent: Dušan Kučera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33692
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová