Roman Biath

Diplomová práce

Využitie potenciálu sociálnych sieti pre predaj produktov a služieb

Využití potenciálu sociálních sítí pro prodej produktů a služeb
Anotace:
Práce se zabývá problematikou sociálních médii, konkrétně sociálními sítěmi a využitím jejich potenciálu na českém trhu. Cílem práce je dokázat, že sociální sítě jsou ideální místo pro budování vztahu se zákazníkem, ale méně vhodné pro přímý prodej produktů. Hlavním přínosem práce je určení sociální sítě, která má pro budování vztahu největší potenciál a zhodnocení, zda by měl prodej produktů a služeb …více
Abstract:
This thesis deals with the topic of social media, more specifically social network websites and their potential use for marketing purposes at the Czech market. The aim of this thesis is to prove that social network sites are an ideal place to build a relationship with customers, however, they are less suitable for selling products. The main contribution of this work is in assessing the social network …více
Abstract:
Práca sa zaoberá problematikou sociálnych médií, konkrétne sociálnych sieti a využitia ich potenciálu v Českej republike. Cieľom práce je dokázať, že sociálna sieť je ideálnym miesto pre budovanie vzťahu so zákazníkom a menej vhodná pre predaj produktov. Hlavným prínosom práce je určenie tej sociálnej siete, ktorá má pre budovanie vzťahu najväčší potenciál a zistenie či by predaj produktov a služieb …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2012
  • Vedoucí: Monika Barton
  • Oponent: Dušan Kučera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33692

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management