Jiří Máška
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace internetových obchodů
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci srovnatelných e-shopů se sportovními potřebami, a na základě syntézy poznatků navrhnout opatření ke zvýšení jejich ziskovosti a konkurenceschopnosti. Na základě použití obsahové analýzy elektronických dokumentů, pozorování, polostrukturovaných rozhovorů a experimentu byla marketingová komunikace vyhodnocena. Bylo zjištěno …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to analyze and evaluate the marketing communication of comparable e-shops with sports needs, and based on the synthesis of knowledge to propose measures to increase their profitability and competitiveness. Based on the use of content analysis of electronic documents, observations, semi-structured interviews and experiments, marketing communication was evaluated. It …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/v35de/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Reader: Ing. Jakub Hořický
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev