Jiří Máška

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace internetových obchodů

Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci srovnatelných e-shopů se sportovními potřebami, a na základě syntézy poznatků navrhnout opatření ke zvýšení jejich ziskovosti a konkurenceschopnosti. Na základě použití obsahové analýzy elektronických dokumentů, pozorování, polostrukturovaných rozhovorů a experimentu byla marketingová komunikace vyhodnocena. Bylo zjištěno …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to analyze and evaluate the marketing communication of comparable e-shops with sports needs, and based on the synthesis of knowledge to propose measures to increase their profitability and competitiveness. Based on the use of content analysis of electronic documents, observations, semi-structured interviews and experiments, marketing communication was evaluated. It …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jakub Hořický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích