Marketingová komunikace internetových obchodů – Jiří Máška
Jiří Máška
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci srovnatelných e-shopů se sportovními potřebami, a na základě syntézy poznatků navrhnout opatření ke zvýšení jejich ziskovosti a konkurenceschopnosti. Na základě použití obsahové analýzy elektronických dokumentů, pozorování, polostrukturovaných rozhovorů a experimentu byla marketingová komunikace vyhodnocena. Bylo zjištěno …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to analyze and evaluate the marketing communication of comparable e-shops with sports needs, and based on the synthesis of knowledge to propose measures to increase their profitability and competitiveness. Based on the use of content analysis of electronic documents, observations, semi-structured interviews and experiments, marketing communication was evaluated. It …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/v35de/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Business Economics / Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev