Jiří Máška

Bakalářská práce

Marketingová komunikace internetových obchodů

Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci srovnatelných e-shopů se sportovními potřebami, a na základě syntézy poznatků navrhnout opatření ke zvýšení jejich ziskovosti a konkurenceschopnosti. Na základě použití obsahové analýzy elektronických dokumentů, pozorování, polostrukturovaných rozhovorů a experimentu byla marketingová komunikace vyhodnocena. Bylo zjištěno …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to analyze and evaluate the marketing communication of comparable e-shops with sports needs, and based on the synthesis of knowledge to propose measures to increase their profitability and competitiveness. Based on the use of content analysis of electronic documents, observations, semi-structured interviews and experiments, marketing communication was evaluated. It …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jakub Hořický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích