Vliv médií na zvyšování povědomí o neziskových organizacích – Kristýna Šoborová
Kristýna Šoborová
Bachelor's thesis
Vliv médií na zvyšování povědomí o neziskových organizacích
The impact of the media on raising nonprofit organizations' awareness
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na vliv médií na veřejné vnímání. Podstatou práce je zjistit, jaký je vliv médií na zvyšování povědomí o neziskových organizacích v České republice a na základě poznatků z dotazníkového šetření a případové studie na nadaci Dobrý anděl vyvodit závěry a doporučení k samotnému povědomí o neziskových organizacích. Teoretická část definuje pojmy tradiční média a moderní …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the influence of media on public perception. The essence of the thesis is to find out what is the influence of the media on raising awareness of non-profit organizations in the Czech Republic and to draw conclusions and recommendations on the awareness of non-profit organizations based on the findings of a questionnaire survey and a case study on the Dobrý anděl Foundation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ly792/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Gabriela Daniel, Ph.D.
- Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠOBOROVÁ, Kristýna. \textit{Vliv médií na zvyšování povědomí o neziskových organizacích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/w035m9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Marketing comunication / Marketing comunication
Theses on a related topic
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Public relations a fundraising jako nástroje snižování finančních rizik neziskové organizace
Hana Kovářová Müllerová -
Získávání finančních prostředků pomocí Public Relations u neziskových organizací
Lan Huong Vu -
Fundraising a public relations neziskové organizace
Dita Kopecká -
Public relations ve vybrané organizaci
Martina Janů -
Public relations neziskové organizace
Monika Křivková