Návrh marketingového plánu pro značku parfémů Tiger scent – Bc. Veronika Černá
Bc. Veronika Černá
Master's thesis
Návrh marketingového plánu pro značku parfémů Tiger scent
DESIGN OF A MARKETING PLAN FOR THE PERFUME BRAND TIGER SCENT
Anotácia:
Téma diplomové práce je zaměřeno na současné prováděné aktivity a na návrh marketingového plánu pro podnikatele, který se pohybuje a je v začátcích v oblasti podnikání s parfémy. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingu a marketingového plánu a jeho struktury. Analytická část obsahuje představení značky a produktu …viacAbstract:
The topic of the diploma thesis is focused on the current implementation activities and the design of a marketing plan for entrepreneurs, which is changing and is in its infancy in the field of business with perfumes. The work consists of theoretical, analytical and design parts. The theoretical part defines the basic concepts related to marketing and marketing plan and its structures. The analytical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Master programme / odbor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev