Cenová strategie a kvalita produktu – Ing. Miroslav Špalek
Ing. Miroslav Špalek
Bakalářská práce
Cenová strategie a kvalita produktu
Pricing Strategy and Product Quality
Anotace:
Tato bakalářská práce přináší informace o kvalitě potravin na trhu. Autor popisuje situaci ze strany spotřebitele, prodejce a výrobce. Práce informuje o výrobním procesu, marketingu prodeje a neetickém jednání dominantních subjektů na trhu, které je jednou z příčin snižování kvality potravin. Detailní zpracování celé problematiky bylo doplněno aktuálními zjištěními, která vyplynula z provedené empirické …víceAbstract:
The bachelor’s thesis deals with information on the quality of foodstuffs on the market. The author describes the situation from the viewpoint of consumers, sellers, and producers. The bachelor’s thesis informs about the production process, marketing aspects of selling, and also about unethical behaviour of dominant key players on the market. Behaviour like this can be considered one of the causes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tbu3q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Ing. Michal Blahout
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická