Bc. Jakub Zralík

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež

The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analyzováním marketingové komunikace vedené skrze instagramové profily maminek a jejich dětí, které jsou do této marketingové komunikace přímo zapojené, jako reklamní prostředek. Hlavním cílem práce je zjištění, jak celý tento marketingový kanál funguje, jaké má výhody a nevýhody, jaké problémy sebou přináší a zda se sdílení fotek vlastních dětí a jejich využití jako …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication conducted through instagram profiles of mothers and their children, which are directly involved in that marketing communication, as an advertising tool. The main goal of this work is to find out how this whole marketing channel works, what are the advantages and disadvantages, what problems it brings and whether sharing photos …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 8. 2020
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní