Vliv chování prodavačů na image firmy – Ing. Roman Kadlec
Ing. Roman Kadlec
Bakalářská práce
Vliv chování prodavačů na image firmy
The influence of vendors’ behavior on creating the company’s image
Anotace:
Bakalářské práce analyzuje faktory chování prodavače, které se podílejí na tvorbě image firmy. Teoretická část analyzuje Firemní identitu a image. Dále pak prodejní a komunikační dovednosti prodavače. V další části se práce věnuje typologii prodavače a zákazníka. Praktická část je zaměřena na současnou image, vyhodnocení spokojenosti současných zákazníků Kytary.cz a v závěru jsou navržena opatření …víceAbstract:
Bachelor's thesis analyzes behavioral factors vendors that participate in the formation of the company's image. The theoretical part analyzes corporate identity and image. Furthermore, sales and communication skills of a Salesman. The next part deals with the topology of the vendor and the customer. The practical part is focused on the current image, evaluation of current customer satisfaction Kytary …víceKlíčová slova
Firemní identita image prodavač zákazník emoce Corporate Identity Vendor Customer Emotion
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/etu7w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka