Ing. Roman Kadlec

Bakalářská práce

Vliv chování prodavačů na image firmy

The influence of vendors’ behavior on creating the company’s image
Anotace:
Bakalářské práce analyzuje faktory chování prodavače, které se podílejí na tvorbě image firmy. Teoretická část analyzuje Firemní identitu a image. Dále pak prodejní a komunikační dovednosti prodavače. V další části se práce věnuje typologii prodavače a zákazníka. Praktická část je zaměřena na současnou image, vyhodnocení spokojenosti současných zákazníků Kytary.cz a v závěru jsou navržena opatření …více
Abstract:
Bachelor's thesis analyzes behavioral factors vendors that participate in the formation of the company's image. The theoretical part analyzes corporate identity and image. Furthermore, sales and communication skills of a Salesman. The next part deals with the topology of the vendor and the customer. The practical part is focused on the current image, evaluation of current customer satisfaction Kytary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní