Inovace obchodní strategie ve firmě NOLAB spol. s r. o. – Bc. Petr Mach
Bc. Petr Mach
Bakalářská práce
Inovace obchodní strategie ve firmě NOLAB spol. s r. o.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je vyhodnocení aktuální obchodní strategie podniku, návrh inovace strategie a její implementace do podniku pomocí ekonomických analýz jako je analýza konkurentů, analýza atraktivity odvětví, analýza SWOT, matice BCG, Porterův model pěti sil. V teoreticko – metodologické části jsou popsány jednotlivé analýzy, postupy a termíny. Aplikační část uvádí využití těchto analýz pro …víceAbstract:
The subject of the Bachelor work is an evaluation of actual business strategy, proposal of innaovation strategy a its implemetation on the company by economical analysis like analysis competitors, analysis attractivness of the branch, SWOT analysis, BCG matrix, Porter´s model of five forces. In the theoretical – methodological part described individual analysis, processes and terms. An application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/yvvy0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova