Online marketingová komunikace společnosti PRESS IT s.r.o. – Bc. Kristýna Hosenseidlová
Bc. Kristýna Hosenseidlová
Master's thesis
Online marketingová komunikace společnosti PRESS IT s.r.o.
PRESS IT Ltd On Line Marketing Communication
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci společnosti PRESS IT s.r.o. Cílem je navrhnout online marketingovou komunikaci s ohledem na nové trendy ve zkoumané oblasti. Vedlejším cílem je UX analýza webových stránek společnosti. V části literární rešerše se vysvětluje základní přehled dané problematiky, vysvětlují se důležité pojmy a ukazují se souvislosti, které byly získány z analýzy …viacAbstract:
The thesis focuses on the online marketing communication of PRESS IT s.r.o. The aim is to propose an online marketing communication strategy based on new trends in the field. Additionally, a UX analysis of the company's website is conducted as a secondary goal. The literature review section provides a basic overview of the issue, defines important terms, and shows the connections gained from analyzing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedúci: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Pavlína Rojík Fulnečková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOSENSEIDLOVÁ, Kristýna. \textit{Online marketingová komunikace společnosti PRESS IT s.r.o.}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/w7duu4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva