Bc. Jana Redayová

Bakalářská práce

Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu

Rolle communications in separate stages of product life cycle
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze životního cyklu produktu společnosti be Chic!. Analyzuje vliv marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu na základě poskytnutých dat a vývoje produktu od roku 2011. Cílem práce je vyhodnotit vliv zvolené marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu kosmetických štětců a zjistit, které prostředky přispěly k nárůstu prodejů a které …více
Abstract:
The Bachelor's Thesis focuses on the analysis of the product lifecycle in the company Be Chic!. It analyses the impacts of marketing communication in each of the lifecycles based on a data which was provided by the company and the development of the product since 2011. The aim of this Thesis is to assess the impact of applied marketing communication in each of the product lifecycles of cosmetics brushes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní