Bc. Jana Redayová

Bachelor's thesis

Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu

Rolle communications in separate stages of product life cycle
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje analýze životního cyklu produktu společnosti be Chic!. Analyzuje vliv marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu na základě poskytnutých dat a vývoje produktu od roku 2011. Cílem práce je vyhodnotit vliv zvolené marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu kosmetických štětců a zjistit, které prostředky přispěly k nárůstu prodejů a které …more
Abstract:
The Bachelor's Thesis focuses on the analysis of the product lifecycle in the company Be Chic!. It analyses the impacts of marketing communication in each of the lifecycles based on a data which was provided by the company and the development of the product since 2011. The aim of this Thesis is to assess the impact of applied marketing communication in each of the product lifecycles of cosmetics brushes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní