Sociální marketing – obsah a specifika – rozbor konkrétních případů – Bc. Kateřina Samueliová, DiS.
Bc. Kateřina Samueliová, DiS.
Master's thesis
Sociální marketing – obsah a specifika – rozbor konkrétních případů
Social marketing - content and specifics - analysis of conrete cases
Abstract:
Sociální marketing je v České Republice poměrně novým, ale stále se rozvíjejícím tématem. Cílem této práce je popsat jeho obsah a specifika, hlavní pojmy, definovat podstatu a také motiv užití sociálního marketingu. Práce se rovněž zabývá rozdílem mezi sociálním marketingem ziskových a neziskových organizací. V analytické části práce jsou podrobně popsány sociální programy pěti českých, nebo na českém …moreAbstract:
Social marketing in the Czech Republic is a relatively new, but still developing topic. The main goal of this work is to describe its contents and specifics, the main terms, define the essence and motive of the usage of social marketing. This work also deal with the difference between social marketing of profit and nonprofit organizations. In the analytical part of this work are in detail described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hthal/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická