Lidská krása v reklamní fotografii – Nikola Bílková
Nikola Bílková
Diplomová práce
Lidská krása v reklamní fotografii
Human beauty in advertising photography
Anotace:
Diplomová práce se zabývá lidskou krásou v reklamní fotografii. Hlavním cílem je zmapovat vybrané reklamy v médiích, ve kterých jsou zobrazovány retušované a jinak upravené ženy pomocí softwarového programu. Dalším cílem je analyzovat názory pomocí dotazníkového šetření předních českých fotografů a českých zadavatelů reklamy na dané téma lidské krásy v reklamní fotografii. Práce je rozdělena do několika …víceAbstract:
This thesis focuses on human beauty in advertising photography. The main objective is to chart selected advertisements in the media in which the models have been touched-up by way of the software program. Another objective is to analyze opinions by way of a questionnaire-like investigation of leading Czech photographers and Czech submitters of advertisements based on the topic of human beauty in advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29864
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Milan Šmíd
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29864
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček