The role of new media in modern marketing communications – Tatyana Khvan
Tatyana Khvan
Bachelor's thesis
The role of new media in modern marketing communications
The role of new media in modern marketing communications
Anotácia:
Bakalářská práce na téma „Role nových médií v moderní marketingové komunikaci“ je věnována různým způsobům využití médií v marketingu v různých zemích a společnostech. Tato práce obsahuje teoretickou část, která pokrývá základní definice marketingu, marketingové komunikace a také kontrasty mezi starými a novými médii a typy nových médií. Následuje praktická část, jejímž cílem je blíže přiblížit nová …viacAbstract:
Bachelor thesis on topic “The role of new media in a modern marketing communication” is dedicated to different methods of media usage in marketing in different countries and companies. This thesis includes a theoretical part that covers essential definitions of marketing, marketing communication, as well as the contrasts between old and new media and types of new media. Following, the practical part …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/znwx5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedúci: PhDr. Ilona Toufarová
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux