Nikola Procházková
Bachelor's thesis
Nové trendy v oblasti retail
New trends in retail area
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele na maloobchodním trhua vnímáním nástrojů marketingové komunikace. Zjišťuje frekvenci nákupů a preferencepři rozhodování o volbě maloobchodního řetězce. Dále identifikuje hlavnífaktory, které ovlivní spotřebitele při nákupním chování a hodnotí vliv a postojspotřebitelů k jednotlivým nástrojům marketingové komunikace. Na základě výsledkůzjištěných …viacAbstract:
This bachelor thesis describes the behaviour of consumers in a retail marketand perception of tools in marketing communication. The frequency of shoppingand preference in decision concerning retail chain is investigated. In addition, mainfactors affecting consumers in shopping behaviour are indentified and the influenceand attitude of consumers to single tools of marketing communication areevaluated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Denis Drexler
- Oponent: Kamila Ježovičová, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva