Analýza internetové marketingové strategie AIESEC – Aneta Lačevová
Aneta Lačevová
Bakalářská práce
Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Analysis of the internet marketing strategy of AIESEC
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití internetu v marketingu v konkrétní neziskové organizaci, AIESEC. Teoretická část práce obsahuje charakteristiku organizace AIESEC, jako neziskové organizace, a shrnutí specifik marketingu v neziskovém sektoru. Zároveň představuje roli a význam internetu v marketingu. V praktické části je věnována pozornost konkrétní pobočce studentské organizace, AIESEC …víceAbstract:
This thesis deals with the use of Internet in marketing, in a specific non-profit organization, AIESEC. The theoretical part contains the characteristics of AIESEC as a non-profit organization, and a summary of the specifics of marketing in the non-profit sector. It also presents the role and importance of Internet in marketing. The practical part is devoted to a particular branch of the student organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30481
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2012
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Petra Vondráčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30481
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Návrh strategie internetového marketingu při zavádění projektu na trh
Iva Vaňková -
Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost
Ared Tagani -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Internetový marketing zvolené společnosti
Monika Martínková