Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch – Marie Kašparová
Marie Kašparová
Master's thesis
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Social networks and their importance for tourism
Abstract:
Práce se zaměřuje na využití sociálních sítí jako prostředku marketingové komunikace subjekty cestovního ruchu. Hlavní pozornost je věnována Facebooku a Twitteru. V úvodních kapitolách jsou definovány sociální sítě a zmíněna základní fakta nutná k pochopení tématu. V dalších kapitolách jsou zmíněny teoretické základy marketingové komunikace na sociálních sítích, i základy užívání sociálních sítí z …moreAbstract:
The thesis concentrates on marketing communication on social networks run by tourism entities. Facebook and Twitter are in the middle of the attention. In the first chapter the social networks are defined and all the key concepts are mentioned. The basic principals of marketing communications are mentioned in the next chapters as well as basics of using social network by ordinary users. In the last …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 1. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31345
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Josef Schütz
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31345
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev