Marie Kašparová

Master's thesis

Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch

Social networks and their importance for tourism
Abstract:
Práce se zaměřuje na využití sociálních sítí jako prostředku marketingové komunikace subjekty cestovního ruchu. Hlavní pozornost je věnována Facebooku a Twitteru. V úvodních kapitolách jsou definovány sociální sítě a zmíněna základní fakta nutná k pochopení tématu. V dalších kapitolách jsou zmíněny teoretické základy marketingové komunikace na sociálních sítích, i základy užívání sociálních sítí z …more
Abstract:
The thesis concentrates on marketing communication on social networks run by tourism entities. Facebook and Twitter are in the middle of the attention. In the first chapter the social networks are defined and all the key concepts are mentioned. The basic principals of marketing communications are mentioned in the next chapters as well as basics of using social network by ordinary users. In the last …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 1. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2012
  • Supervisor: Martin Vaško
  • Reader: Josef Schütz

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31345