Orientační diagnostika jazykové a komunikativní kompetence dětí/žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Markéta HECZKOVÁ
Bc. Markéta HECZKOVÁ
Diplomová práce
Orientační diagnostika jazykové a komunikativní kompetence dětí/žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Tentative diagnosis of linguistic and communicative competence of children/pupils with special needs
Anotace:
V této diplomové práci se zabývám orientační diagnostikou jazykové a komunikativní kompetence dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. V první kapitole teoretické části se věnuji diagnostice, vymezila jsem základní pojmy, metody a druhy diagnostiky a zaměřila se na speciálně pedagogickou diagnostiku. Ve druhé kapitole se zabývám jazykovou a komunikační kompetencí. Charakterizovala jsem Rámcový vzdělávací …víceAbstract:
In this diploma thesis I am concerned with tentative diagnostic of lingustic and communicative competence of children/pupils with special educational needs. In the first chapter of the theoretical part I attend to diagnostic, I specified basic terms, methods and kinds of diagnostics and I aimed at special pedagogic diagnostic. In the second chapter I am concerned with linguistic and communication competence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HECZKOVÁ, Markéta. \textit{Orientační diagnostika jazykové a komunikativní kompetence dětí/žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/wgh1pd/.
Jak správně citovat práci
HECZKOVÁ, Markéta. Orientační diagnostika jazykové a komunikativní kompetence dětí/žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Hudebně – pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání
Kateřina Jerglová