Analýza marketingové komunikace mBank – Bc. Věra Pařízková
Bc. Věra Pařízková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace mBank
Analysis of marketing communication of mBank
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje jednotlivé marketingové nástroje na všeobecné bázi: Reklama, Direct marketing, Podpora prodeje, Public Relations, Event marketing a sponzoring, Osobní prodej a Online komunikace. V závěru je popsáno Dotazníkové šetření a jeho příprava pro Praktickou část. Obě části bakalářské práce propojuje charakteristika finanční …víceAbstract:
The Thesis has been divided into theoretical and practical part. Theoretical part describes the individual marketing tools on general basis: Advertising, Direct marketing, Sales promotion, Public relations, Event marketing and sponsoring, Personal selling and Online communication. There is described the Survey and its preparation for the Practical part at the end. Both parts of the Thesis have been …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bbotv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Jiří Vataha
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev