Instagram jako prostředek komunikace – Markéta Kšandová
Markéta Kšandová
Bakalářská práce
Instagram jako prostředek komunikace
Instagram as a communication tool
Anotace:
Cílem této práce je posoudit efektivitu využití sociální sítě Instagram jako prostředek komunikace pro společnost Žatecký pivovar. Na základě správy firemního účtu zhodnotit působení společnosti na platformě a navrhnout případná zlepšení v komunikaci. Práce je členěna do tří hlavních částí, z nichž první se pro uvedení do problematiky zabývá Internetem, internetovým marketingem a sociálními sítěmi …víceAbstract:
The aim of this thesis is to assess the efficiency of using social site Instagram as a communication tool for a company named Žatecký pivovar. Also evaluate the activities of Žatecký pivovar on mentioned platform on the basis of managing an account of a company and propose improvements in further communication. The thesis is divided into three main parts, first of which is devoted to Internet, internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49852
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Radek Vincík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49852
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová