Markéta Kšandová

Bakalářská práce

Instagram jako prostředek komunikace

Instagram as a communication tool
Anotace:
Cílem této práce je posoudit efektivitu využití sociální sítě Instagram jako prostředek komunikace pro společnost Žatecký pivovar. Na základě správy firemního účtu zhodnotit působení společnosti na platformě a navrhnout případná zlepšení v komunikaci. Práce je členěna do tří hlavních částí, z nichž první se pro uvedení do problematiky zabývá Internetem, internetovým marketingem a sociálními sítěmi …více
Abstract:
The aim of this thesis is to assess the efficiency of using social site Instagram as a communication tool for a company named Žatecký pivovar. Also evaluate the activities of Žatecký pivovar on mentioned platform on the basis of managing an account of a company and propose improvements in further communication. The thesis is divided into three main parts, first of which is devoted to Internet, internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Radek Vincík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49852

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod