Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu – Varvara Reva
Varvara Reva
Bachelor's thesis
Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu
Guerrilla marketing as a modern way of propagation in tourism industry.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou guerilla marketingu a jeho využití v oblasti cestovního ruchu v České republice, ale také globálně. Práce vysvětluje pojem "Guerilla marketing" a soustředí se na zkoumání míry jeho využití poskytovateli služeb cestovního ruchu na jedné straně a reakcí zákazníků na takovou moderní formu propagace na straně druhé.Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of guerrilla marketing and its implementation in tourism industry globally and in the Czech Republic in particular. This work explains the concept of guerrilla marketing and focuses on exploring the rate of its implementation by tourism services' providers on one hand and customers' reaction to this modern way of propagation on the other.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Skálová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
REVA, Varvara. \textit{Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v~oblasti cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/wm7ht0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Tourism Management
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Guerilla marketing
Petra Hložková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights