Internetový marketing zvolené společnosti – Bc. Filip Zelinka
Bc. Filip Zelinka
Diplomová práce
Internetový marketing zvolené společnosti
Internet Marketing of Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem zvolené společnosti působící v oblasti prodeje dveřního kování. Cílem práce je návrh doporučení v oblasti internetového marketingu na základě podrobných analýz jednotlivých částí.Teoretická část definuje pojmy vztahující se k marketingu a internetu, pojem e-commerce a veškeré nástroje spojené s internetovým marketingem.V praktické části práce je představena …víceAbstract:
The thesis focuses on the internet marketing of a company operating in the sale of door fittings. The aim of this work is to propose recommendations in the field of internet marketing based on detailed results of particular parts.The theoretical part contains terms related to marketing and the internet, the term e-commerce and the online tools linked with internet marketing. In the practical part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva