Marketingová komunikace ve finančním podniku – Bc. Ester Jagobová
Bc. Ester Jagobová
Diplomová práce
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Marketing Communication in Financial Company
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku marketingové komunikace ve finančním podniku s ohledem na současnou turbulentní situaci, pro níž je typické hyperkonkurenční prostředí plné inovací a změn. Cílem této práce je navrhnout inovativní marketingovou komunikaci vybraného finančního podniku, čehož je dosaženo pomocí PEST analýzy a Porterovy analýzy 5 sil a také rozborem sociálních sítí a webové stránky této …víceAbstract:
The diploma thesis addresses the issue of marketing communication in a financial company with regard to the current turbulent situation, which is characterized by a hyper-competitive environment full of innovation and changes. The aim of the thesis is to design an innovative marketing communication of a selected financial company, which is achieved by PEST analysis and Porter's analysis of 5 forces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i2obb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev