Marketing vybrané destinace cestovního ruchu se zaměřením na internetovou prezentaci – Bc. Barbora ŠTOLBOVÁ
Bc. Barbora ŠTOLBOVÁ
Diplomová práce
Marketing vybrané destinace cestovního ruchu se zaměřením na internetovou prezentaci
Marketing of selected tourism destination focused on the Internet presentation
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové prezentace turistické destinace Plzeňský kraj na internetu. V první části práce jsou nastíněny teoretické předpoklady a charakteristiky významné jak pro destinační marketing, tak pro marketing na internetu. Druhá část práce je pak věnována zkoumání webových a facebookových prezentací turistických portálů krajů České republiky. Výsledky …víceAbstract:
The submitted diploma thesis is focused on the analysis of marketing presentation of the Pilsen Region tourism destination on the Internet. In the first part are defined theoretical assumptions and characteristics important for destination marketing and marketing on the Internet. The second part is related to the research of website and Facebook presentations of tourism portals of all regions of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTOLBOVÁ, Barbora. Marketing vybrané destinace cestovního ruchu se zaměřením na internetovou prezentaci. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Internet Marketing
Martina Polková