Ing. Michal Dvořák

Bakalářská práce

Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jednotlivých etapách

Analysis of the life cycle of a product and role communication in separate stages of this cycle
Anotace:
Záměr mé bakalářské práce je analýza životního cyklu Fabie 2. generace a zároveň také analýza marketingové komunikace, která byla v jednotlivých etapách tohoto cyklu použita. Vybral jsem si Fabii, jelikož se jedná o nejprodávanější vůz ve své kategorii a zároveň je to produkt jedné z největších a nejúspěšnějších firem v České republice. Jako cíl práce jsem si stanovil zjistit, v jaké fázi životního …více
Abstract:
The objective of my thesis is an analysis of the life cycle of second-generation Fabia and of the marketing communications used in the individual stages of this cycle. I chose Fabia because it is the best-selling car in its class and at the same time a product of one of the biggest and most successful companies in the Czech Republic. My main aim is to find out at what stage of its life cycle the product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní