Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jednotlivých etapách – Ing. Michal Dvořák
Ing. Michal Dvořák
Bakalářská práce
Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jednotlivých etapách
Analysis of the life cycle of a product and role communication in separate stages of this cycle
Anotace:
Záměr mé bakalářské práce je analýza životního cyklu Fabie 2. generace a zároveň také analýza marketingové komunikace, která byla v jednotlivých etapách tohoto cyklu použita. Vybral jsem si Fabii, jelikož se jedná o nejprodávanější vůz ve své kategorii a zároveň je to produkt jedné z největších a nejúspěšnějších firem v České republice. Jako cíl práce jsem si stanovil zjistit, v jaké fázi životního …víceAbstract:
The objective of my thesis is an analysis of the life cycle of second-generation Fabia and of the marketing communications used in the individual stages of this cycle. I chose Fabia because it is the best-selling car in its class and at the same time a product of one of the biggest and most successful companies in the Czech Republic. My main aim is to find out at what stage of its life cycle the product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qy06s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková