Bc. Tomáš Votruba

Bakalářská práce

Etika a morálka v reklamě

Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá problematikou etiky v reklamě. Cílem je posoudit oblast etiky z hlediska jejího začlenění do oblasti reklamy, zjistit a zhodnotit situaci povědomí vybraného segmentu spotřebitelů. Základem praktické části je analýza postoje vybraného segmentu spotřebitelů v oblasti reklamní etiky, vyhotovené prostřednictvím dotazníkového šetření. Na tuto část poté navazuje analýza vybraných …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of ethics in advertising. The aim is to assess the area of ethics from the point of view of its integration into the field of advertising, to find out and evaluate the situation of awareness of the selected consumer segment. The basis of the practical part is the analysis of the attitude of the selected consumer segment in the field of advertising ethics, prepared …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martíšek František

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích