Instagramová strategie pro Backstage Agency – Dominika Sokolová
Dominika Sokolová
Bachelor's thesis
Instagramová strategie pro Backstage Agency
Instagram strategy for company Backstage Agency
Abstract:
Bakalářská práce s názvem „Instagramová strategie pro firmu Backstage Agency“ vychází z teoretických východisek popsaných v první, teoretické části. Tato část popisuje marketing jako takový a soustředí se na definování marketingu ve službách. Blíže se potom zabývá problematikou sociálních sítí, sociální sítě Instagram a jejího využití v oblasti marketingu firem. Následně udává teoretická východiska …moreAbstract:
Bachelor thesis called „Instagram strategy for Backstage Agency“ is based on the theoretical background described in the first, theoretical part. This section describes marketing and focuses on defining marketing in services. The thesis also focuses on social media, the social network Instagram and it´s use in the field of company´s marketing. Subsequently, it sets out the theoretical background and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Reader: Leopold Tanner, MSc MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev