Zhodnocení marketingové komunikace studentského festivalu – Kristýna Míčková
Kristýna Míčková
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové komunikace studentského festivalu
Marketing Communication Evaluation of the Student Festival
Anotace:
Tématem této diplomové práce bylo zhodnocení marketingové komunikace studentského festivalu Majáles Ostrava. Ten se v posledních letech potýká s úbytkem návštěvnosti a příchodem nové konkurence. Hlavním cílem výzkumu bylo zhodnotit aktuální podobu marketingové komunikace studentského festivalu Majáles Ostrava. Data byla zajištěna pomocí kvantitativního výzkumu, prostřednictvím elektronického dotazování …víceAbstract:
The topic of this thesis was the evaluation of the marketing communication of the student festival Majáles Ostrava. In recent years, the festival has been struggling with a decline in attendance and the arrival of new competitors. The main aim of the research was to evaluate the current form of marketing communication of the student festival Majáles Ostrava. The data was secured by means of quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151544
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: Jaroslav Urminský
- Oponent: Kateřina Jelenová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev