Aneta Krpalová

Bakalářská práce

Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram

Perception of influencer marketing in the area of fashion focusing on the social network site Instagram
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá, jak influenceři v oblasti fashion působí na uživatele sociální sítě Instagram, a jak je influencer marketing vnímán cílovým publikem a influencery samotnými. Teoretická část práce je zaměřena na marketing obecně, dále na marketingovou komunikaci, sociální média a influencer marketing. Praktická část práce obsahuje kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů s vybranými …více
Abstract:
This bachelor thesis researches how fashion influencers can affect the users of the social network Instagram and how influencer marketing is perceived by the target group and the influencers themselves. The theoretical part of the thesis is focused on marketing in general point of view, marketing communication, social media and influencer marketing. The practical part contains qualitative research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta