Marketingová komunikace společnosti Auto Heller Ostrava a nástin věrnostního programu v oblasti retailových zákazníků – Vít Čermák
Vít Čermák
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Auto Heller Ostrava a nástin věrnostního programu v oblasti retailových zákazníků
Marketing comunication of the company Auto Heller Ostrava and ispiration of the loyalty program for retail customers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a věrnostními programy v rámci dealerství Auto Heller Ostrava. V rámci teoretické části je popsaná marketingová komunikace, komunikační mix a věrnostní programy. V praktické části je představena společnost Auto Heller Ostrava, její úspěchy, historie a současnost. Poté je zanalyzována současná marketingová komunikace za jednotlivé značky. Dále je provedeno …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication and loyalty programs within the Auto Heller Ostrava. The theoretical part describes marketing communication, communication mix and loyalty programs. The practical part introduces Auto Heller Ostrava, its achievements, history and present. Then the current marketing communication is analyzed for individual brands. In addition, a questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERMÁK, Vít. \textit{Marketingová komunikace společnosti Auto Heller Ostrava a~nástin věrnostního programu v~oblasti retailových zákazníků}. Online. Bakalářská práce. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/wx73t7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva