Analýza změny marketingové komunikace vybrané značky – Jan Žižka
Jan Žižka
Diplomová práce
Analýza změny marketingové komunikace vybrané značky
Analysis of change in the marketing communication of a selected brand
Anotace:
Hlavním cílem této práce je vyhodnotit, jak se od roku 2018 změnila marketingová komunikace Finlandia vodky, kdy přešla na nový obal lahve, a vyzkoumat, jak je tato marketingová komunikace spotřebiteli vnímána. Dílčím cílem práce je potom zjistit, jak spotřebitelé novou lahev vnímají a jakým způsobem byla změna lahve Finlandia vodky komunikována. K dosažení jednotlivých cílů byly použity metody kvantitativního …víceAbstract:
The main objective of this Master’s thesis is to evaluate, how the marketing communication of Finlandia vodka has changed and how consumers perceive the communication since a new bottle design was released in 2018. The secondary objective is to detect how consumers perceive the new bottle of Finlandia vodka. Quantitative and qualitative research approaches were used to achieve the above mentioned objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78787
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Štěpán Jandl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78787
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev