Facebook jako marketingový nástroj v komunikaci značky – Ing. Dominika Spáčilová
Ing. Dominika Spáčilová
Master's thesis
Facebook jako marketingový nástroj v komunikaci značky
Facebook as a Marketing Tool in Brand Communication
Abstract:
Diplomová práce se věnuje sociální síti Facebook jako jednomu z marketingových nástrojů v komunikaci značky. Konkrétně je práce zaměřena na navržení komunikační strategie na této sociální síti. Hlavním cílem práce je návrh a zpracování jednoletého komunikačního plánu pro komunikaci značky Salka Design na Facebooku se záměrem přivést nové fanoušky profilu a potenciální zákazníky.Abstract:
This master thesis deals with Facebook social network as a marketing tool in marketing communication of brand. The thesis is mainly focused on designing communication strategy within this social network. The main goal of this thesis is to create one year communication plan on Facebook for Salka Design brand with the intention of bringing in new fans of the Facebook profile and potential customers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SPÁČILOVÁ, Dominika. \textit{Facebook jako marketingový nástroj v komunikaci značky}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/x012u8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Spáčilová, Dominika. Facebook jako marketingový nástroj v komunikaci značky. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Inovatívny business development hudobného umelca ako značky
Linda Mangunda -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Optimalizace vzdělávací webové stránky s využitím Google Analytics
Lukáš BUTTA -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková