České oděvní blogy jako nástroj product placementu – Bc. Dominika Lukášová
Bc. Dominika Lukášová
Diplomová práce
České oděvní blogy jako nástroj product placementu
Czech fashion blogs as place for product placement
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je využití českých blogů jako platformy pro různá marketingová sdělení se zaměřením na product placement. Cílem bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit postoj čtenářů k reklamním sdělením, jejich názory na přiznanou a nepřiznanou reklamu a jejich důvěru k blogerům. Provedením analýzy webového prostoru byly odpovědi ověřeny i z praktického hlediska a k pochopení celé …víceAbstract:
The main topic of this thesis is using Czech blogs as a platform for a variety of marketing communications with a focus on product placement. The aim is to use the survey to determine readers' attitude to advertising messages, their views on the vested and unvested advertising and their overall trust in bloggers. By performing the analysis of web space, answers was verified even from a practical point …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l6q5z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev