České oděvní blogy jako nástroj product placementu – Bc. Dominika Lukášová
Bc. Dominika Lukášová
Master's thesis
České oděvní blogy jako nástroj product placementu
Czech fashion blogs as place for product placement
Abstract:
Hlavním tématem diplomové práce je využití českých blogů jako platformy pro různá marketingová sdělení se zaměřením na product placement. Cílem bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit postoj čtenářů k reklamním sdělením, jejich názory na přiznanou a nepřiznanou reklamu a jejich důvěru k blogerům. Provedením analýzy webového prostoru byly odpovědi ověřeny i z praktického hlediska a k pochopení celé …moreAbstract:
The main topic of this thesis is using Czech blogs as a platform for a variety of marketing communications with a focus on product placement. The aim is to use the survey to determine readers' attitude to advertising messages, their views on the vested and unvested advertising and their overall trust in bloggers. By performing the analysis of web space, answers was verified even from a practical point …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l6q5z/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev