Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr – Tereza Růžičková
Tereza Růžičková
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr
Marketing communications and visual presentation - Lustr festival
Anotácia:
Bakalářská práce komplexně analyzuje komunikační mix a celkovou prezentaci festivalu Lustr, jehož zaměření spočívá v oblasti ilustrace a komiksu. Cílem práce je identifikovat nedostatky v existujícím komunikačním mixu a lépe identifikovat cílovou skupinu návštěvníků. Teoretická část se zabývá marketingem v kultuře, segmentací publika, marketingovým mixem a marketingovým komunikačním mixem, následovanou …viacAbstract:
The bachelor thesis comprehensively analyses the communication mix and the overall presentation of the Lustr festival, which focuses on illustration and comics. The goal of the thesis is to identify the gaps in the existing communication mix and to better identify the target group of visitors. The theoretical part deals with marketing in culture, audience segmentation, marketing mix and marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93562
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedúci: Barbara Hucková
- Oponent: Mario Kubaš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93562
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev