Bc. Lukáš Dedek

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ

Marketing communication of HON-KITCHEN company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace firmy HON-KUCHYNĚ a následná formulace návrhů pro zlepšení. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část je zaměřena na základní teoretická východiska marketingové komunikace, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část představuje samotnou společnost, výsledky provedeného dotazníku zaměřeného na marketingovou komunikaci firmy. V závěru …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the marketing communication company HON-KUCHYNĚ and the subsequent formulation of suggestions for improvement. The work consists of two parts. The theoretical part is focused on the basic theoretical basis of marketing communication, communication mix and its tools. The practical part presents the company itself, the results of a questionnaire focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management

Theses on a related topic

All theses